Pages

Apr 19, 2012

Dressmania~

Yay~ today I finally got my Pocket Embroidery JSK from BtSsb...had to get up at 6:00 am to go to customs and get it before work but it was worth it...it is so gorgeous *O* I love it so much <3 Will wear it at one day on the Hanami where I am going to help Vanilla ^.^ I hope this is sweet enough *hihi*

Isn't it beautiful? Excuse the weird quality...can only take pics with my mobile atm ^^"
Mobile-Cam made the colors look weird >.< But I wanted to show you the gourgeous embroidery <3
Again weird colors but the lace in the front is so nice *_*
I also bought a nice summerdress at H&M last week that I want to show you...it is perfect for warm days, the fabric is really soft and it has a great shape <3
And again excuse the bad quality ^^" The dress even fits a petticoat *hihi*

8 comments:

  1. Ich finde Pocket Embroidery so toll *___*
    Der war letztes Jahr auch in rosa bei DS im Flohmarkt und ich wollte ihn so gerne haben, hatte aber kein Geld D:
    Schön, dass du mehr Glück hattest ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Als ich ihn bei egl_sales gesehen habe, musste ich ihn einfach haben obwohl er eigentlich nicht auf meiner Wishlist stand aber ich finde den Corset-Teil einfach so schön und die Taschen *O* Bin so froh, dass ich ihn bekommen habe...jetzt nur die Gelegenheit abwarten ihn auszutragen *hihihi*

      Delete
  2. The baby dress <3 is so beautiful!!! Congrats!
    Pretty H&M dress too! nice purchase ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you~ when I saw it in the sales comm I had to get it *hihi*

      And Thank you again...I didn't know if I really wanted that dress at first because it has no sleeves but I decided I don't care and finally got it xD

      Delete
  3. Das Pocket Embroidery ist so simple aber dennoch wunderschön! ^w^
    Das Kleid habe ich gestern auch in H&M gesehen xD
    Habe mich dann aber dagegen entschieden weil es weder Ärmel noch Träger hat .-.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Das ist wahr ^^ Ich finde den JSK so toll...würde ihn am liebsten auf der Stelle anziehen *hihi* Aber momentan hab ich eher selten Gelegenheit zu Lolita T~T

      Bei dem Kleid von H&M war ich auch erst unsicher wegen den nicht vorhandenen Trägern aber dann hab ich gedacht "Egal~ wird schon irgendwie gehen!" und es musste einfach mit XD

      Delete
  4. schönes kleid <3 wenn dann hätt ichs gern in schwarz xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. In schwarz ist es auch sehr schön aber meine Farbe ist ja eher pink/pastel...in weiß/ivory hätte ich es aber auch gerne :3

      Delete